søndag den 7. august 2011

Velkommen til Kreafabrikken!!!!

Så blæses der endelig liv i Kreafabrikken. Bloggen har rumsteret i mit hovede i flere måneder, og nu er jeg klar til at give den liv. Der mangler stadig ting og sager på de forskellige sider, men jeg ved godt, hvad der skal være der, så i løbet af den kommende måned, bliver der fyldt op. Bloggen er først og fremmest en kreablog, men det er også en blog om mit liv med min familie, min grimme men hyggelige campingvogn, mine loppefund og mine gode oplevelser. Kreafabrikken er et univers af syede ting og andet kreari. Det er et sted, hvor farver, mønstre og glade dage er i højsæde.

Ældre indlæg i denne blog er fra min "gamle" blog Kreafabs Kreari, som er importeret til denne, fordi jeg har været glad for at blogge som kreafab, og fordi det jo også er mine kreationer.

Håber du vil træde inden for i Kreafabrikken, og giv endelig en kommentar!!  Mvh Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar