lørdag den 20. august 2011

At fejre fødselsdag...

...er hyggeligt - også når man er voksen, for man bliver vækket af sine børn og kære mand med kys, flag og morgensang, for man får arme riddere (eller ridderarme, som de hedder hos os) til morgenmad,  og så synger ens 27 nye 7. klasseselever fødselsdagssang , endda helt uopfordret og ganske frivilligt! - og fordi ens kolleger er rigtig ekstra søde og opmærsksomme hele dagen, og fordi man får STORE bøffer til aften, og fordi hele ens søde storfamilie kommer til aftenskaffe og nybagt æblekage, og fordi, så får man gaver!!!!!

Sådan en dag havde jeg den anden dag, og hvor var det bare perfekt, det hele!


Og se så her, hvad jeg blev begavet med af skønne sager:

I sommerferien fik jeg fra mra min søde mand disse nøgler. De er til en "ny" meget gammel campingvogn. Den er jo nok til oa alle, men jeg har komplet råderet over den. Fantastisk!!

Og så skal vi til denne koncert sammen. Glæder mig meget!

Og så gav mine forældre mig denne lækre sag af en weekendtaske. Glæder mig allerede til at lufte den på den række af kurser, som jeg skal på i år.

Og her gaver fra tre af mine fire musketerer; engelsk vingummi fra Vitus, som han gerne ser, at jeg deler ud fra, kreamikkokeshi i yndlingsfarve fra Tilde og et krus, som min datter Liva mente passede til mig...til det skal siges, at hun sagde således; "ja altså mor, den der kop med kærlighed på, den gad jeg altså ikke gi dig, for du er jo sød nok, men når du ser noget i verden, som er dumt, så vil du altid lave det om". Så altså derfor en kop med oprør på. Hvad skal jeg sige, hun er ni, ti om få dage, og ja sød NOK, det er jeg vel...må man da håbe...

Lagkagefad fra søster og familie

Og så fik jeg en miniwebergrill til min campingvogn af min storebror og svigerinde.

Jeg er jo i sandhed lykkens pamfilius, sød nok eller ej...





2 kommentarer:

  1. Det lyder helt sikkert som en dejlig dag og sikke en sand gaveregn af lækre pakker!

    Et forsinket tillykke herfra :o)

    SvarSlet
  2. Tak tak, ja jeg synes skam også, at det var helt overvældende!

    SvarSlet