søndag den 19. juni 2011

Sommerdag på Skagen Sønderstrand...

Back in business...efter flere ugers totalt blogfravær er jeg tilbage i vælten med et fantastisk kreaflip. Min far blev 60 i fredags, og vi tre børn og familier ville give ham et familieportræt, men hvordan gør man det til en overraskelse?? Man laver da et familiebillede og klistrer et gavekort bag på. Det "rigtige" billede skal tages i sommerferien, men jeg må ærligt indrømme, at dette billede, som min søster og jeg hyggede os med at lave torsdag aften, allerede har en plads i mit hjerte.

Jeg har i de sidste par uger haft kastet håndklædet i ringen hvad angår blogging. Der har ikke været tid til andet end at tjekke I andres blogs ud, ingen kommentarer, ingen indlæg, ingen kreari. Kun arbejde. Nu er jeg færdig med at afholde eksamener, og tilbage på programmet for dette skoleår er oprydning, dimission og masser af planlægning af næste års undervisning.

Så nu vil jeg melde mig ind i blogland igen. Har allerede været igang med oprydning af kreastuff, repareret alt muligt børnetøj og afsluttet en stak småprojekter, så mon ikke jeg snart har noget at dele med I andre. Glæder mig i hvert fald over, at sommerferien sniger sig nærmere, for nøj hvor skal jeg lave alt muligt sjovt, som ikke har med skole og lektier at gøre.

2 kommentarer:

  1. Hæ hæ, sikke da en skæg ide. Vil vædde med at det faldt i god jord hos farmand..

    SvarSlet
  2. Yes, det blev hængt op i deres sommerhus, og der håber jeg, at det bliver, for der passer det bare lige ind.

    SvarSlet