søndag den 24. april 2011

Oldemor-tæpper og yndlingspuder


For nogle måneder siden syede jeg nye puder til min sofa, og ugen efter fandt jeg så dette tæppe i min lokale genbrugs for sølle 35 kr. Et scoop i sig selv, og når det så oven i hatten passede perfekt uperfekt til mine puder var jeg en lykkens pamfilius.


Siden da har jeg ønsket at lave et lignende tæppe, men jeg har aldrig lært at hækle. Så nu har jeg været i træningslejr i påskeferien, og det er lykekdes mig at lære at hækle oldemorfirkanter :-) :-)
Her er de første fire (øhm der ligger nu også nogle stykker i kurven, som ikke er blevet helt så heldige...). Ja så mangler der kun godt og vel 200 før jeg har et helt tæppe at varme mig ved....

1 kommentar:

  1. Flot - "kæmp" bare videre - et hæklet er skønt at have - jeg har selv flere :-)

    SvarSlet