søndag den 17. april 2011

Ferie - overskud, hygge og kreari

Endelig kom ferien!! Ugen op til ferien var en rigtig killer med lærerfyringer og offentliggørelse af eksamensfag, i det hele taget en alt for lang uge med alt for mange følelser. Æv, men jeg har stadig arbejde og mht. eksamener slap jeg nådigt, så jeg er GLAD. Derudover faldt min ældste datter af en hest fredag eftermiddag, så vi kom virkeligt skæv ind i ferien med skadestuebesøg og et styk brækket arm i gips. Det bliver en laaang ferie for hende, men heldigvis er en Harry Potter lydbog blevet hevet hjem fra biblioteket til underholdning.


I dag har jeg loppet mig til et par fantastiske dynebetræk:
Tænker sommerbukser i det brune og natbukser i orange bæk-og-bølge-blomsterflor

Og har været i gang med at pimpe en udsalgfleece til min datter. Hun gider ikke rigtig pigefarver, men vil alligevel gerne have det piget, så dette her er vi blevet enige om. Sort fleece til 50 kr fra H&M med applikation af gulmønstrede stjerner:
Forfra...
...og bagfra
Tutten er vældig tilfreds, og jeg synes det er en let måde at få en personlig trøje, som man kan kende på knagen i skolen ved siden af de 22 klassekammeraters fleecetrøjer.


Om 20 minutter vækker vi Vilsen, og så drager vi mod mine forældres sommerhus til kaffebord og familiehygge. Dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar