lørdag den 7. maj 2011

Her bor...

 


Gammel Junoseng med ægte retrobetræk, som min mor syede til mig, da jeg var lille

Skoleplakat fra min barndomsskole, to stk bobbles og masser af legetøj

En klassiker på børneværelset

HC Andersen motiver fundet i den lokale genbrugs
Dagen er blevet brugt på solid oprydning og rengøring på ungernes værelser. Kedeligt men dejligt at få overstået. Sådan her bor Villum med en blanding af gammelt, nyt og arvet. Han har også et lille køkkenhjørne, som især de ældre søskende elsker at bruge. Værelset er hyggeligt, og Villum bruger meget tid på at køre med biler og læse bøger.

3 kommentarer:

  1. fint værelse han har:-) har givet dig en award. Kh Christina

    SvarSlet
  2. Tak siger Villum, og mange tak for award siger jeg. Jeg er jo ret ny i det her blogland, så det er dejligt at høre, at der er nogen derude, som følger mine syslerier. Mvh Louise

    SvarSlet
  3. Sikke et hyggeligt værelse han har. Jeg er helt vild med skoleplakaten og skønt at den så ovenikøbet har en historie med fra din egen skoletid.

    Fedt tørklæde du har lavet til din datter også (forrige indlæg). Jeg har en 10 årig, der ville blive jublende lykkelig for sådan et. Så en skam at det ikke er en metervare fra stof og stil fx :o)

    SvarSlet