mandag den 14. november 2011

Bogstavjagt

Aldrig har jeg applikeret så meget på en gang. Disse håndklæder hører til i min lille campingvogn, og når familien er på tur, og vi er 6 mennesker på meget lidt plads, hjælper det med navne på ting, så alle (læs også faren...) kan finde deres ting. Jeg har endda lavet to sæt til hver, så antallet af bogstaver oversteg 60. Skræmmende, men resultatet er blevet ret hyggeligt og ikke mindst praktisk, hvilket jo var meningen. Overvejer nu, om dette kunne være vejen at gå på de håndklæder ungerne hiver med i skolen og til sport, og som kan have en tendens til at bortvandre, inden de ender i vasketøjskurven på matriklen igen...hmmm jeg er jo i træning så måske... 

5 kommentarer:

  1. Super ide og rigtig lækkert udført. Så må der da i den grad være styr på håndklæderne :o)

    SvarSlet
  2. Hej, du spurgte på mærket på det tørklæde jeg havde købt i Box de Lux og det er Beck Söndergaard og selve tørklædet hedder T universe. Se evt nærmere her: http://www.becksondergaard.com/kopiafwinterstonesfraxmas11tiluniversemalene.html

    Så skulle der være basis for, at der ligger en lille velvalgt gave under træet, he he. Jeg gav faktisk mig selv en gave sidste år. Indpakket og det hele. Til Heidi fra Heidi. De andre syntes, jeg var latterlig..

    SvarSlet
  3. Latterlig! nej nej nej, jeg vil nærmere sige foregribende. Så ved man da, at der er en gave, som man bliver rigtig glad for, og derudover, der er da ikke noget som at sætte lidt pris på sig selv engang i mellem!! Det burde man gøre meget mere.

    Tak for info!

    SvarSlet
  4. Hej jeg har givet dig en blog award, da jeg syntes du har en rigtig fin blog. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  5. Fantastisk indsats - her hos os nøjes vi med tøjklemmer med navn til at sætte på håndklæderne, men jeg indrømmer at det ikke er ligeså effektivt, da ikke alle husker at sætte deres klemmer på det våde brugte håndklæde, som desværre i stedet efterlades på gulvet... idéen var jo ellers at håndkædet skulle genbruges.... for miljøet skyld ; )

    SvarSlet