søndag den 30. oktober 2011

Sygdom på matriklen




Sådan en lille billedhilsen vil jeg gerne sende til os selv. Vi har haft en rædselsuge med først Villum, så Liva og sidst mig selv skudt fuldstændig i sænk af den ledeste influenza, jeg længe har haft besøg af. Æv for en lorteuge. Lad ungerne, arbejdet, kurser og alt for mange møder skabe stress i mit liv, men ikke sygdom. Det er simpelthen for meningsløst. Jeg har i løbet af denne weekend befundet mig under min dyne i 48 timer i træk og haft så ulideligt ondt alle steder, at en fødsel er mit nærmeste sammenligningsgrundlag. Lige nu er jeg ved at kæmpe mig væk fra dynen, har konstateret at jeg har tabt mig 2 kg og har genfundet overskud til lidt blogging. Derudover er ungerne også friske igen, så der er lys forude.

2 kommentarer:

  1. Åh nej, det er simpelthen så rædselsfuldt. Rigtig god bedring. Håber snart at det hele lysner :o)

    SvarSlet